بهترین رستوران های رمانتیک دبی برای بازدید عشاق با تور ارزان دبی
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 

اگر به دنبال غافلگیر کردن عشقتان در زمان سالگرد هستید، یا می خواهید برای روز ولنتاین، یک شام رمانتیک را برای همسرتان تدارک ببینید، می توانید به این رستوران هایی که برایتان در نظر گرفته شده، سر بزنید. مسافران تور دبی، پس از بازدید از این رستوران ها، بالا ترین امتیازات را به آن ها داده اند.

رستورانهای رمانتیک دبی
۱٫ رستوران Pierchic
اولین رستورانی که در لیست ما قرار گرفته است رستوران Pierchic است زیرا قرار است با بهترین منظره در اطرافتان و زیبایی خارق العاده و شاعرانه ای روبرو شوید. اطرافتان را آب فرا می گیرد و چشم انداز زیبای دریا را از این رستوران به طور زیبایی خواهید دید. حتما از منوی آن که عمدتا دارای غذا های دریایی است، امتحان کنید. این رستوران را اکثرا برای خواستگاری رزرو می گردد.
این رستوران در جمیرا واقع شده وهزینه آن برای هر زوج، ۲۵۰۰ درهم می باشد.

رستوران اتمسفر با تور دبی
۲٫ رستوران اتمسفر
این رستوران را به این دلیل پیشنهاد می کنیم که قرار است بهترین و بالا ترین کیفیت را در این رستوران تجربه کنید. علاوه بر این، رستوران اتمسفر، یکی از رستوران هایی¬ست که افراد بیشماری در جهان در آن غذا صرف کرده اند. رستوران اتمسفر در طبقه ۱۲۲ واقع شده و غذاهایی که ارایه می کند بسیار خوش¬طعم هستند. می توانید مجموع هفت نوع غذا را که با یکدیگر هماهنگی دارند سفارش دهید و ۴ نوع نوشیدنی را نیز از منوی متنوع این رستوران انتخاب کنید.
چشم انداز زیبای برج خلیفه را زمانی که عشقتان را ابراز می کنید، از دست ندهید. هزینه این رستوران برای هر زوج،۴۵۰۰ درهم می باشد.
اگر میز کنار پنجره را رزرو کنید، می توانید ۴۰۰۰ درهم بپردازید. همچنین می توانید یک میز روی تراس نیز با قیمت ۲۰۰۰ درهم رزرو کنید.

رستوران سگرتو
۳٫ رستوران سنگرتو (Segreto)

یک تراس زیبا که چشم انداز آن به کانال دبی منتهی می شود، موجب شد تا این رستوران را نیز به عنوان یکی از رستوران های رمانتیک قرار دهیم. این رستوران کوچک، بهترین خدمات و رمانتیک ترین لحظات را به مسافران تور دبی و شهروندان ارایه می کند. هزینه این رستوران برای هر زوج، ۹۰۰ درهم می باشد.

رستوران ال قصر دبی

۴٫ رستوران Al Qasr Beach Dinner
این رستوران در ساحل قرار دارد و بسیار زیبا و خارق العاده می باشد. ساحل قصر یکی از دنج ترین سواحل در جمیرا به شمار می رود و مناسب برای قرار عاشقانه دو نفره می باشد. می توانید یک شب خاطره انگیز در کنار ساحل زیبا به همراه موج های خندان را با همسرتان تجربه کنید.
این رستوران در ساحل قصر در جمیرا واقع شده و هزینه رزرو آن برای هر نفر، ۲۵۰۰ درهم می باشد.

رستوران ساحل دبی
۵٫ رستوران ساحل
این رستوران نیز یکی از بهترین رستوران ها برای قرار های عاشقانه می باشد و دلیل انتخاب این رستوران، این است که قرار است دقیقا زیر نور ستارگان، اطراف آتش و در کنار آب، شام خود را صرف کنید. همه عناصر زیبای طبیعت در یک جا برای شما جمع شده اند. می توانید زمانی که شام دو نفره¬تان را صرف می کنید به چشم انداز دریا خیره شوید.
این رستوران زیبا در ساحل Anantara دبی واقع شده است و هزینه آن برای هر زوج ۱۷۰۰ درهم می باشد.
پیشنهاد می کنیم با تور ارزان دبی حتما برای یک شب رمانتیک و فراموش نشدنی به این رستوران ها سر بزنید. منبع : تور ارزان دبی





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: